PODWOZIE GKS-PERFEKT L 30
Podwozie transportowe o nośności 30 ton.
Skrętne, 1 punkt podparcia.
Materiał
Rama stalowa, malowana proszkowo. Rolki nośne łożyskowane, obudowa aluminiowa, powierzchnia toczna wykonana z tworzyw sztucznych na bazie mieszanki poliamidowej. Dostępne także rolki poliuretanowe, nylonowe i stalowe.
Zastosowanie
Podwozia transportowe GKS-PERFEKT służą do łatwego i bezpiecznego przemieszczania ciężkich maszyn i innych ładunków. Doskonale nadają się do współpracy z podnośnikami GKS-PERFEKT.
Dzięki zastosowaniu unikalnej konstrukcji oraz najwyższej jakości materiałów zarówno transportowana maszyna, jak i używana podłoga są w minimalnym stopniu narażone na uszkodzenia.
Charakterystyka
- Stalowa rama wózka malowana proszkowo.
- Bezślizgowa guma zapobiegające przesunięciu się ładunku.
- Lekkie tworzywowe rolki o bardzo niskich oporach toczenia.
- Podwozia skrętne wyposażone są w specjalny zaczep do wózków.
- Prosty montaż części zamiennych.
- Łożyskowany talerz obrotowy w podwoziu skrętnym ułatwiający manewrowanie.
- Tworzywowe rolki bezpieczne dla każdego podłoża (szczególnie dla nowych podłóg przemysłowych).
- Na zamówienie do transportu po "trudnym" podłożu dostępne stalowe rolki.
Konstrukcja
Schemat podwozia L 30 | |
Zdjęcie podwozia L 30 | |
Strona katalogowa F 30 + L 30 |
Dane techniczne
Dane techniczne | 11993 |
Typ | L 30 |
Nośność | 300 kN (30t) |
Ilość rolek 140 x 85 mm | 12 x |
Wysokość załadowcza | 180 mm |
Powierzchnia nośna na element z bezślizgową warstwą gumową | Ø 250 mm |
Ilość punktów podparcia | 1 x |
Długość dyszla | 1620 mm |
Kąt skrętu dyszla | ± 90o |
Wymiary zewnętrzne L x W | 820 x 952 mm |
Ciężar bez ładunku | 214 kg |