PODWOZIE GKS-PERFEKT L 9
Podwozie transportowe o nośności 9 ton.
Skrętne, 1 punkt podparcia.
Materiał
Rama stalowa, malowana proszkowo. Rolki nośne łożyskowane, obudowa aluminiowa, powierzchnia toczna wykonana z tworzyw sztucznych na bazie mieszanki poliamidowej. Dostępne także rolki poliuretanowe, nylonowe i stalowe.
Zastosowanie
Podwozia transportowe GKS-PERFEKT służą do łatwego i bezpiecznego przemieszczania ciężkich maszyn i innych ładunków. Doskonale nadają się do współpracy z podnośnikami GKS-PERFEKT.
Dzięki zastosowaniu unikalnej konstrukcji oraz najwyższej jakości materiałów zarówno transportowana maszyna, jak i używana podłoga są w minimalnym stopniu narażone na uszkodzenia.
Charakterystyka
- Stalowa rama wózka malowana proszkowo.
- Bezślizgowa guma zapobiegające przesunięciu się ładunku.
- Lekkie tworzywowe rolki o bardzo niskich oporach toczenia pozwalające na transport kilkutonowej maszyny przy pomocy 3 osób.
- Wspólna wysokość większości typów podwozi (110 mm) pozwala na dowolne łączenie wózków o różnej nośności dając możliwość wielu kombinacji dostosowanych do każdego typu ładunku.
- Podwozia skrętne (od typu L6) wyposażone są w specjalny zaczep do wózków.
- Prosty montaż części zamiennych.
- Łożyskowany talerz obrotowy w podwoziu skrętnym ułatwiający manewrowanie.
- Tworzywowe rolki bezpieczne dla każdego podłoża (szczególnie dla nowych podłóg przemysłowych).
- Na zamówienie do transportu po "trudnym" podłożu dostępne stalowe rolki.
Konstrukcja
Schemat podwozia L 9 | |
Zdjęcie podwozia L 9 | |
Strona katalogowa F 9 + L 9 |
Dane techniczne
Dane techniczne | 11071 |
Typ | L 9 |
Nośność | 90 kN (9t) |
Ilość rolek 85 x 85 mm | 12 x |
Wysokość załadowcza | 110 mm |
Powierzchnia nośna na element z bezślizgową warstwą gumową | Ø 170 mm |
Ilość punktów podparcia | 1 x |
Długość dyszla | 1080 mm |
Kąt skrętu dyszla | ± 90o |
Wymiary zewnętrzne L x W | 840 x 583 mm |
Ciężar bez ładunku | 59 kg |