GKS-PERFEKT F 6 + L 6
Zestaw podwozi transportowych o nośności do 12 ton.3 punkty podparcia.
Materiał
Rama stalowa, malowana proszkowo. Rolki nośne łożyskowane, obudowa aluminiowa, powierzchnia toczna wykonana z tworzyw sztucznych na bazie mieszanki poliamidowej. Dostępne także rolki poliuretanowe, nylonowe i stalowe.
Zastosowanie
Podwozia transportowe GKS-PERFEKT służą do łatwego i bezpiecznego przemieszczania ciężkich maszyn i innych ładunków. Doskonale nadają się do współpracy z podnośnikami GKS-PERFEKT.
Dzięki zastosowaniu unikalnej konstrukcji oraz najwyższej jakości materiałów zarówno transportowana maszyna, jak i używana podłoga są w minimalnym stopniu narażone na uszkodzenia.
Charakterystyka
- Stalowa rama wózka malowana proszkowo.
- Bezślizgowa guma zapobiegające przesunięciu się ładunku.
- Lekkie tworzywowe rolki o bardzo niskich oporach toczenia pozwalające na transport kilkutonowej maszyny przy pomocy 3 osób.
- Wspólna wysokość większości typów podwozi (110 mm) pozwala na dowolne łączenie wózków o różnej nośności dając możliwość wielu kombinacji dostosowanych do każdego typu ładunku.
- Podwozia skrętne (od typu L6) wyposażone są w specjalny zaczep do wózków.
- Prosty montaż części zamiennych.
- Łożyskowany talerz obrotowy w podwoziu skrętnym ułatwiający manewrowanie.
- Tworzywowe rolki bezpieczne dla każdego podłoża (szczególnie dla nowych podłóg przemysłowych).
- Na zamówienie do transportu po "trudnym" podłożu dostępne stalowe rolki.
Konstrukcja
Zdjęcie podwozia F 6 + L 6 | |
Strona katalogowa F 6 + L 6 |
Dane techniczne
Dane techniczne | 10209 | 10208 |
Typ | L 6 | F 6 |
Nośność | 60 kN (6t) | 60 kN (6t) |
Ilość rolek 85 x 85 mm | 8 x | 8 x |
Wysokość załadowcza | 110 mm | 110 mm |
Powierzchnia nośna na element z bezślizgową warstwą gumową | Ø 170 mm | 200 x 220 mm |
Ilość punktów podparcia | 1 x | 2 x |
Długość dyszla | 1080 mm | |
Długość łącznika | 1030 mm | |
Szerokość rozstawu wózków | 640-1030 mm | |
Wymiary zewnętrzne L x W | 610 x 520 mm | |
Ciężar bez ładunku | 30 kg | 41 kg |
Całkowita nośność F6 + L6 | 120 kN (12 t) |